کارن عزیز ماکارن عزیز ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا

رفتم پیش دکتری که منو به دنیا اورده بود

1390/4/29 23:28
نویسنده : مریم
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی عزیز دلم...........بذار یه بوس گنده بکنمتتتتتتتتتتت

 

امروز مامان وقت دکتر داشت ...دکتری که ۲۸ سال پیش مامان مریم رو به دنیا اورد......دیروز بابا حمید رفت شمال چون عروسی دوستش بود برای همین من بامامان پروانه ساعت ۳ رفتیم بیمارستان مهر پیش اقای دکتر همتی .....کلی برای مامان پروانه تجدید خاطر شده بود اخه من تو بیمارستان مهر بدنیا اومدم.....حدود ده دقیقه ای نشستیم تا نوبتمون شد وقتی رفتیم تو با یه اقای خوش اخلاق و باکلاس روبرو شدم نمیدونی مامانی مهربونی تو صورتش موج میزد ......بعد از کلی سوال کردن و انجام دادن کلی معادلات ریاضی گفت که نی نی ۷/۱۲/۱۳۹۰ به صورت طبیعی به دنیا میاد ولی از اونجایی که گفت من رحمم (جایی که توش داری برزگ میشی)کوچیکه نمیتونی طبیعی زایمان کنی و باید سزارین بشی و بهم ویتامین داد تا بخورم که هم تو قوی بشی هم من.......حدود نیم ساعتی باهام حرف زد و از شرایط بارداری گفت و برای ۱۵ شهریور وقت سونوگرافی برای تعیین جنسیتت نوشت.......بعد هم رفتیم ولیعصر و کلی گشتیم ولی از شدت گرما زود اومدیم خونه .......و ساعت ۷:۳۰ با مامان پروانه و خاله مارال و رادوین و مامان بزرگش رفتیم پارک و کلی صحبت کردیم........بابا حمید شب برگشت از مسافرت و اعتراف کرد که کلی دلش برامون تنگ شده بود(قربونش برم)









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)