کارن عزیز ماکارن عزیز ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا

اولین ازمایش

1390/4/23 23:18
نویسنده : مریم
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان ......

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

امروز صبح با بابایی رفتیم ازمایشگاه تا اولین ازمایشم رو انجام بدم.....مامانی یه چیزی بگم بهم نخندیا مامان برای اولین بار بود که ازمایش خون میداد.......وقتی رفتم تو خانم دکتر اومد و کلی ازم خون گرفت

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

یه کوچولو هم درد داشت ولی عیبی نداره به خاطر تو بدترین دردا رو هم تحمل میکنم عزیز دلم.....

ازمایشگاه پایین شرکت بابا حمید بود و وقتی متصدیای اونجا فهمیدن که من همسر بابا حمیدم دورم جمع شدن و کلی ازم درباره تو سوال کردن که چند وقتشه و....

و قرار شد که جواب ازمایشمو اول مرداد حاضر کنن از اونجا هم رفتم خونه مامان پروانه و تا شب اونجا بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)