کارن عزیز ماکارن عزیز ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

عشق مامان و بابا

دومین ویزیت دکنر

1390/5/10 23:09
نویسنده : مریم
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام تربچه مامان خوبی قربونت برم

 

امروز صبح بابا حمید منو گذاشت خونه مامان پروانه چون امروز وقت دکتر دارم مامانی هم برای ناهار هوس کله جوش کرد از اون جایی که عاشق کشکم مامان پروانه برام درست کرد و انقدر خوردم که نزدیک بود بترکم.........اخ که چقدر خوشمزه بود مگه نه مامانی

بعد ازظهرم حاضر شدم و با خاله مارال رفتیم دکتر ......چقدر سر خانم دکتر شلوغه حالا خوبه ساعت ۶:۱۵ وقت داشتیم ولی ساعت ۶:۴۵ رفتیم تو و بعد از کلی سوال و جواب خانم دکتر وزن و فشار خونم رو گرفت .....این ماه یک کیلو اضافه کرده بودم و شدم ۶۱ ولی فشارم یکم بالا بود ۱۴و خانم دکتر گفت که باید نمکم رو کم کنم بعد هم خواست صدای قلبتو با اکو بهمون نشون بده که بعد از معاینه گفت هنوز اونقدر بزرگ نشدی اخی کوچولوی ناز من

بعد هم رفتیم بوستان ولی خیلی خسته شدم و زودی برگشتیم خونه............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)