کارن عزیز ماکارن عزیز ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامان و بابا

رویاهای صادقانه

1390/5/24 15:30
نویسنده : مریم
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان امروز تصمیم گرفتم تا خواب هایی رو که تو مدت نه ماه ازت میبینم رو برات بنویسم

 

اولین خوابم مربوط میشه به ماه اول:

۱)خواب دیدم خونه مامان پروانه دم در حیاط ایستادم و یه نی نی تپل مپلم تو بغلمه حدود ۵ ماهه با موهای پر مشکی هی میخنده من قربون صدقه اون خندهاش میرم

دومین خوابم مربوط میشه به ماه دوم:

۱)خواب دیدم تو خونه مامان پروانه هستیم و همه دور هم بودیم یه نی نی ۶ یا ۷ ماهه هم رو مبل نشسته بود هی شیطونی میکرد

۲)خواب دیدم یه اقای پیری اومد سمت من و بهم گفت بچت دختره دیگه سونوگرافی نرو.....(حالا برام جالب شده ببینم خوابم درسته یا غلطه)

 

۳)خواب دیدم تو بیمارستان هستیم و زمانیه که من زایمان کردم و تو رو اوردن دادن بغل مامانم تاتو رو تمیز کنه....... یه نی نی تپلی-سفید با لبای قرمز-با موهای کم پشت مشکی......وقتی تمیزت کردن پیچیدنت تو یه حوله سفید ....صورتت مثل خودم گرد بود....... دادنت به من چه گریه ای میکردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)