کارن عزیز ماکارن عزیز ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامان و بابا

فدای روی ماهت

1390/6/14 22:11
نویسنده : مریم
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین مامان

 

امروز وقت سونوگرافی دارم ...............اخ جون میبینمت عسل مامان.........صبح زنگ زدم سونو و وقت گرفتم....بعد از ظهر هم بابایی اومد دنبالمون و رفتیم سونوگرافی ...........چقدرررررررررررر شلوغ بود از ساعت ۵:۴۵ نشستیم و ساعت ۶:۳۰ نوبتمون شد

وقتی رفتم تو به خانم دکتر گفتم میشه جنسیتش رو هم بهم بگین گفت باشه سعی میکنم ببینم...... وای قلبم تالاپ تولوپ میزد..........وقتی دستگاه رو روی شکمم گذاشت یه نی نی تو صفحه مانیتور ظاهر شد برای اولین بار بود که یه نی نی با دست و پای کامل میدیدیم اخه سونو قبلی شما اندازه یه لوبیا بودی.........نمیدونی من و بابایی چقدر ذوق کرده بودیم

خانم دکتر گفت نی نی تون خوابه و حرکتی نمیکنه و تونست کاملا اندازه دورسر و اندازه رون پاتو بگیره.....

اندازه دور سر۲۵.۵میلیمتر.......اندازه ران پا۸۵.۸۰ میلیمتر........ضربان قلب طبیعی و ۱۴۳در دقیقه .....وزن جنین ۹۳ گرم .....................الهی مامان قربون کوچولوییت بره

گفتم خانم دکتر نی نیمون چیه؟گفت راستش خیلی پاهاشو جمع کرده و تشخیصش سخته ولی یه سرفه بکن تا تکون بخوره و پاشو باز کنه منم سرفه کردم و شما یه کوچولو تکون خوردی خانم دکتر گفت۸۰٪ پسره ولی فعلا براش خرید نکن شاید خطای بند ناف باشه

 

وای خدا به من و حمید یه شازده پسر داده...............خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)