کارن عزیز ماکارن عزیز ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

عشق مامان و بابا

ششمین ویزیت دکتر

1390/8/30 22:53
نویسنده : مریم
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیجری مامان......خوبی قربونت برم من

 

امروز صبح بابایی منو گذاشت خونه مامان پروانه تا عصری برم دکتر..............از بعداز ظهر چه بارونی گرفته به قول مامان پروانه مثل بارونه بهاری میمونه...........ساعت ۶ اژانس گرفتم و رفتم دکتر .........

خانم دکتر حالتو پرسید و منم گفتم شیطون مامان خیلی خوبه از تکوناش معلومه ......بعد هم وزنم رو گرفت که شده بودم ۷۱ کیلو و خانم دکتر گفت خوبه فقط یک کیلو اضافه کردی و ازمون کلی راضی بود بعد هم فشارم رو گرفت که متاسفانه۱۳ بود و ازمون راضی نبود ..........من نمیدونم دیگه چی نخورم اخه نمک رو حذف کردم ولی این فشار با ما سر ناسازگاری گذاشته............خانم دکتر برامون ازمایش قند نوشت تا ببینه قند دارم یا نه ........

اخ اخ که چه استرسی افتاده به جونم .............ولی ایشالاه که ندارم چون شیرینی کم میخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)