کارن عزیز ماکارن عزیز ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

عشق مامان و بابا

نزدیک نزدیک بدون ذره ای فاصله

1390/9/4 16:38
نویسنده : مریم
186 بازدید
اشتراک گذاری

الان که فرزندم را در بطن خود میپرورانم هر لحظه با من است حتی ثانیه ای از هم جدا نیستیم

 

در خواب......در بیداری.......در شادی........در غم.........

میلیمتری هم از من دور نمیشود ار نفس من تنفس میکند،از غذای من تغذیه میکند،با من میخندد و با من گریه میکند،روزها میگذرد و من همچنان در انتظار امدنت........دیگر این روزها و نزدیکی ها نه برای فرزندم و نه برای من تکرار نخواهد شد.......

در اینده ای نزدیک از بطنم به اغوشم میایی و من تو را میپرورانم تا درست زندگی کنی ......عشق بورزی.......و از گذر زمان لذت ببری...........از جسمم فاصله میگیری ولی رشته اتصال تو به قلبم هیچگاه نازک نخواهد شد

پس منتظر میمانیم برای رسیدن به این لحظات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)