کارن عزیز ماکارن عزیز ما، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

عشق مامان و بابا

من یک نوزادم ؛

1391/2/10 17:30
نویسنده : مریم
290 بازدید
اشتراک گذاری

من یک نوزادم ؛ نگاهم کن، با چشمانم دنبالت می کنم.

 

من یک نوزادم ؛ در آغوشم گیر، گرمایت را حس می کنم.

من یک نوزادم ؛ گرمم نگهدار، احساس راحتی می کنم.

من یک نوزادم ؛ رهایم کن، با شوق به سویت می شتابم.

من یک نوزادم ؛ برایم بنواز، گوش می کنم.

من یک نوزادم ؛ در گوشم نجوا کن، صدایت را پاسخ می دهم.

من یک نوزادم ؛ به گریه ام توجه کن، به پشتیبانیت دل می بندم.

من یک نوزادم ؛ در آغوشم گیر، آرام می شوم.

من یک نوزادم ؛ دستانم را لمس کن، انگشتانت را می گیرم.

من یک نوزادم ؛ با من حرف بزن، از تو یاد می گیرم.

من یک نوزادم ؛ به من عشق بورز، با تمام وجودم به تو عشق می ورزم .

من یک نوزادم ؛ برایم دعا کن، روحم را در می یابم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)