کارن عزیز ماکارن عزیز ما، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

عشق مامان و بابا

کارن یک روزه

1390/12/14 17:14
نویسنده : مریم
120 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامان قربونت بره که یک روزه شدی عسلم

 

یک روزه اومدی ولی

به اندازه یه دنیا دلمونو بردی

و عاشقمون کردی

 

و بهترین بابای دنیا

 

کارن میگه:

وووااااااااییییییییییی چقدر دنیا روشن بود.عینکاصلا نمیتونستم چشمهامو باز کنم.ولی بعد از چند دقیقه جرات کردم و تونستم چشمهامو باز کنم.

ولی نمیدونم چرا زودی خوابم گرفت...خمیازه.وقتی که بیدار شدم دیدم تو یه تخت کوچولو کنار تخت مامان هستم ویه عالم آدم دور و برم هستن...

مامان و بابا هم با دقت بهم نگاه می کردن و معلوم بود خیلی خوشحال هستن.لبخندخلاصه همه اومده بودن دیدن من

فکر نمیکردم اینقدر آدم مهمی باشمچشمکهمش در حال عکس گرفتن از من بودن. "بابا این نورا چیه هی میندازین تو صورت من چیک چیک؟عصبانی"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)